joi, 20 noiembrie 2008

Ce pana mea


No whoaaaaaaaaa am si uitat ca am cica vlog adica blog sau loc de dat cu capul!
:))















E ca in balada sadicului... hopa.. exista mai multe versiuni...
ia sa vedem :))

Versiunea 1

Afara-i frig, in casa-i cald
Si-n soba arde mama,
De grinda-i tata spinzurat,
Iar eu ma tai cu lama.

Lungit e mosu' Mihu-n pod
Cu un cutit in spate,
L-am urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte.

Iar unchiu-miu e-n dormitor,
Pitit intr-o valiza,
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct la priza.

Bunica-i linga aragaz,
Cu un furtun in gura,
Si-n jurul ei miroase-a gaz,
Si nu a prajitura.

Ascuns e frati-miu-n dulap,
Nu-i pasa de nimica,
Are-un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica.

Si-n frigider e congelat
In pungi de-un kil bunicu',
Dar eu sint mic, nu stiu nimic,
De-abia imi tai buricu'




Versiunea 2

Afara-i frig, in casa-i cald
Si-n soba arde mama,
De grinda-i tata spinzurat,
Iar eu ma tai cu lama.

Lungit e mosu' Mihu-n pod
Cu un cutit in spate,
L-am urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte.

Iar unchiu-miu e-n dormitor,
Pitit intr-o valiza,
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct la priza.

Bunica-i linga aragaz,
Cu un furtun in gura,
Si-n jurul ei miroase-a gaz,
Si nu a prajitura.

Ascuns e frati-miu-n dulap,
Nu-i pasa de nimica,
Are-un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica.

Si-n frigider e congelat
In pungi de-un kil bunicu',
Dar eu sint mic, nu stiu nimic,
De-abia imi tai buricu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu