duminică, 25 ianuarie 2009

Simfonia simturilor

No iete-te ca am zis sa mai scriu si eu cateva vorbe ...

Ma zgandaream si eu cum este viata noastra :D chestie tare filosofica.
Gand ma gandesc ca in fiecare dimineata cel putin eu ma trezesc, cu ochii inchisi mergand in 4 labe merg calauzit de aroma fina a cafelei aburinde din bucatarie pe care o beau cu dorinta de a putea sa imi deschid ochii, atunci vad culorile.
Pentru un orb... culorile sunt o simfonie... el poate le percepe prin intermediul caldurii care o emana.
Pentru un surd sau un mut totul se percepe prin gestica.
Azi am vazut si eu un gif care avea un nume.... simfonie... :D
Stand si rumegand doar ideea... as putea spune ca toata viata noastra este o simfonie senzoriala si ca ar trebui sa ne bucuram de fiecare secunda de ea...

Simfonia asta e mai traznita asa ca m-am zgandarit sa o postez si poate cineva o sa o vada....

:)


Ca na... totul e senzorial

The following image... is special :D
Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu