luni, 2 februarie 2009

Iulica mea... 16 anisori..

Chiar nu ma intereseaza ce va zice lumea de acest post...

O SA VA ROG DOAR SA II ACORDATI RESPECT SI SA NU RADETI PENTRU CA INSEAMNA 16 ANI DIN VIATA MEA ALATURI DE UN SUFLETEL DE PISIC CARE M-A IUBIT SI EU L-AM IUBIT SI IL VOI IUBI MEREU.

Il dedic fiintei care timp de 16 ani a fost langa mine mereu si mi-a stiut toate secretele, acea fiinta care ma simtea din priviri, imi stia zgomotul facut de pasii mei si ma intampina bucuroasa.
Acea fiinta care se ghemuia la mine in brate sa o iubesc si cu care de multe ori adormeam in brate pana dimineata si care imi era atat de draga cum isi impingea ea caputul in mine ca sa ii tin de cald si sa o protejez.

O chema si o va chema mereu IULICA, sau cum ii ziceam eu Vacuta mica, Titza, Fetitza sau PUIUL MEU.


Acum de cine o sa mai am eu grija?

16 ani ... e o viata... o viata care mi-a luminat mereu sufletul si m-a ajutat sa trec peste toate in momentele in care nu era nimeni langa
mine.

Pentru mine a fost cea mai frumoasa fiinta - pisicuta mea pe care mereu o voi iubi pentru ca in ochii mei MEREU A FOST SI VA FI FRUMOASA ATAT SUFLETESTE CAT SI LA FELUL IN CARE ISI ARATA EA GINGASIA SI IUBIREA FATA DE CEI DRAGI. EI II DEDIC MELODIA CARE URMEAZA: "BEAUTIFUL" PENTRU CA MI-A FACUT VIATA FRUMOASA DE CAND S-A NASCUT SI PANA AZI 02/02/2009 CAND SPER EU A PLECAT UNDEVA UNDE II ESTE MAI BINE SI DE UNDE POATE MA VEDE SI STIE CA O IUBESC!

A fost langa mine mereu si am fost mereu langa ea... de cand s-a nascut la mine in pat...pana a facut ochisori si ii dadeam sa pape la 4 dimineata impreuna cu Manfredut si Sissy si ma jucam cu ei, pana cand sora mea a stat cu IULICA o noapte intreaga plangand ca trebuia sa faca puiuti si eu pana acum avand grija de ea pentru ca era, este si va fi PUIUTUL MEU.
S-a nascut in perioada asta acum 16 ani... si tot acum ea a plecat stiind ca este iubita si stiind ca mereu ca voi fi acolo sa am grija de ea.



STIU CA TOTI CARE O STIAU SI ERAU DE AI CASEI STIAU CA E IUBAREATA SI CUMINTE SI CURATA - SI PE TOTI II DOARE CA EA A PLECAT DINTRE NOI.

ACUM STAU SI MA GANDESC... EU DE CINE O SA MAI AM GRIJA SA II DAU SA PAPE DIMINEATA, DE CINE O SA AM GRIJA SA NU II FRIE FRIG SI SA O INVELESC SI SA O DRAGALESC SI SA O TIN IN BRATE, CUI II VOI SPUNE EU DUPA CE VA PAPA CA A FACUT TREABA BUNA SI SA MAI PAPE CA MAI ARE MANCARICA ACOLO???

SORAMEA ITI MULTUMESC... PENTRU TOT...

SINGURUL REGRET A FOST CA NU AM PUTUT SA II IAU EU SUFERINTA SI CA AM IUBIT-O DOAR ATAT...ORICUM EA VA FI IN SUFLETUL MEU MEREU.


PENTRU IULICA

O SA VA ROG DACA O STIATI, DACA VA ERA APROPIATA SUFLETULUI SA PASTRATI UN MOMENT DE RECULEGERE.

VA MULTUMESC,
RAZVAN

P.S. IULICA... VACUTA MICA... PUIUTUL MEU... TE VOI PASTRA IN SUFLET MEREU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu