miercuri, 18 februarie 2009

Leapsa... de la Paul

Am primit o leapşă de la Paul aşa ca ... o sa îi răspund la provocare

SUNT: un om calm

AS VREA: să pot trage un anumit oraş de pe hartă lângă casa mea

PASTREZ: orice primesc şi ştiu că e dat din suflet

MI-AS FI DORIT: să fiu lângă cei pe care îi iubesc

NU IMI PLACE: pupatul in fund, oamenii care muşcă de fund si prostia lor

MA TEM: de Doamne Doamne

AUD: destule, dar prefer sa acord importanţă doar lucrurilor care mă interesează

IMI PARE RAU: că nu am cum sa stau cât vreau cu persoanele importante din viaţa mea

IMI PLACE: Că pot simţi

NU SUNT: tontul nimănui

DANSEZ: când este nevoie

NICIODATA: nu voi putea spune niciodata pentru că nu şti ce se întâmplă peste 5 minute

PAR: al naibii, miserupist, cu nasul pe sus, arogant pentru cei care nu ma cunosc şi cu care nu doresc să am nici o interacţiune

PLANG: rectific... am plâns odata

NU SUNT INTOTDEAUNA: bărbierit

NU IMI PLACE DE MINE: nu zic că lucrez la aspectul ăsta

SUNT CONFUZ: dacă îmi este somn

AM NEVOIE: cei care contează pentru mine

AR TREBUI: să invăţ când să tac....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu