luni, 23 februarie 2009

Week-end

Cica a trecut inca un week-end ...
Week-end-ul asta pot spune ca am frecat buha la un moment dat.Simteam ca ma plictisex de moarte si vorbeam cu fata mea la telefon. Da imi e tare dor de ea si abia astept sa o vad - daca era dupa mine macar stateam cu fata mea impreuna. [hug]
Sambata am dat si eu o tura pe afara... ies pe Republicii si eu... gheata, zapada toti infofoliti fetze imbujorate si oameni care radeau.
Cum mergeam eu la un moment dat trec pe langa un grup de domnisoare care in momentul in care m-au vazut au inceput sa chicoteasca (prima data m-am gandit... bai ce naiba am - am oare ceva pe fata, merg cu slitul desfacut de la pantalor sau mi-a cresut par pe limba?), trec frumos pe langa ele, ele zambesc, am zis sa zambesc si eu si la un moment dat una din ele aluneca de era sa simta forta gravitationala pe funduletul ei [wow]; o prind de o aripioara ii zambesc si ii zic sa fie mai atenta ca e gheata :D
Donsoara s-a facut rosie instant - de ziceai ca s-a dat cu ruj rosu pe toata fata mi-a multumit si a plecat mai departe cu grupul de fete.
Ca sa vezi unde te duce zambitul pe strada la necunoscuti... poti sa aluneci si sa iei o tranta de sa nu te vezi.
Tinand cont ca am stat jumatate de week-end in casa am zis ok.. se face duminica si trag o tura prin Praktiker, Sel si Gros, Subway, Cari si furi.Mi-am gasit ce ma interesa pentru masina si am ramas sa mai ma uit si eu sa vad poate a aparut ceva nou intre timp.
La Praktiker la ora 18 deja dadeau stingerea asa ca mi-am mutat turul de forta in "Cari si furi" - unde ca niciodata.... nu prea era lume, dar nici produse... Like never.. chiar nu ma asteptam la o chestie dinasta.
Ma intorc in oras si de pe drum recuperez "una bucata mama ratacita pe la prieteni de cateva ore bune", ca niciodata gasesc un loc de parcare la mine in fata si reusesc sa parchez.(puteam sa bag si tirul :P)
Dupa am zis sa mai fac o tura prin oras.Ies tot asa pe Rep cu avant promitator si ma relaxez ca reusesc sa vad fetze care rad zambesc , grupulete de turisti infofoliti in costume de ski majoritatea.Stiu ca ma plimbam pe strada si aveam un zambet destul de Tâmp pe fatza, auzind un nene care canta la un nai iar cum urcam spre "Paiatza Sfatului" aka Piata Sfatului (sau fosta Piata 23 August) aud muzica de la patinoarul improvizat de acolo.Gandul imi era departe la domnisoara mea si am zis sa stau si eu sa belesc un pic ochii sa vad cine mai cade pe patinoar ca sa mai ma scot si eu ca de fiecare data cand merg la patinoar trag cateva trante bune.
Dupa asta... am zis sa ii fac o vizita la "tatal vampirilor" care freca buha statea la un pahar de vorba cu cineva.
Un pic blazat zic... ma intorc in cuibul vampirilor in varful patului si atunci vad eu ce fac.
Ajung acasa si vecinul meu tocmai isi parca masinuta asa ca am mai stat pe la el un pic, am reusit sa vorbesc un pic cu domnisoara care reuseste sa ma faca fericit la telefon si dupa hopa tzopa hai acasa.Nu de alta, dar vizitele scurte sunt mult mai placute.
[ninja]
Uhaaaaaaaa poate o sa mai scriu... nush... depinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu