miercuri, 11 martie 2009

About a Boy ~ Mihaita

De dimineata conform ritualului dupa cafea ma zburlesc ma imbrac si ies din casa cu gandul la munca, vreme... sperand ca o sa dea soarele :)

Cand dau sa ies pe poarta mai sa dau peste o mogaldeatza de baiat - era vecinul de sub mine Mihaita care acum cred ca este in clasa a doua.

L-am intrebat ce face si mi-a spus ca se duce la magazin pentru a isi lua un corn pentru la scoala.

Ajungem mergand agale la coltul strazii si la cat de somnoros era ii scapa fisele de 1000 de lei... adica 10 bani, grabit le aduna si le numara sa nu fi pierdut vreuna ca altfel nu avea cum sa isi ia cornul pentru la scoala.


Ma uit la el si imi amintesc multe.

Intram in magazinul de la colt, el isi cere cornul doamna de acolo ii da cornul la care eu ii zic: " Mihaita - mai stai un pic".
Atunci i-am zis la tanti de acolo sa ii dea 2 pungi de napolitane joe, 2 pateuri, 2 sana si biscuiti de care vrea el.
Tanti s-a uitat la mine, el a facut ochii mari si s-a uitat la mine dupa care i-am zis la tanti de acolo sa-mi dea si mie niste bomboane Halls ca aveam nasul infundat.
Lui Mihaita ii spun sa imparta frateste ce am luat cu fratiorul lui si imi zice ca asa o sa faca.

Platesc si plec.

Mihaita fuge spre casa sa ii duca fratiorului mai mic ce le-am cumparat; observ cum tanti vanzatoarea se uita lung pe mine si zambeste.
Este o dimineata racoroasa, strazile sunt goale iar zgomotul pasilor imi rasuna in urechi; sper ca azi sa dea soarele si cred ca asa va fi.

Nush ce am avut dar... Mihaita pentru mine este un baietel mai special.

La 5 ani jumate vorbeam cu el in Engleza si Franceza - si se descurca foarte bine, ii place sa deseneze, are grija de jucarii si nu le strica, nu este un copil galagios si nebun chiar daca il are si pe fratiorul lui Ovidiu care este mai mic.
Despre el... ce pot sa zic e ca l-am invatat sa faca toate soiurile de ORIGAMI in numai o zi si este un baietel de treaba, nu face prostii.
Nush... poate asta imi place la el faptul ca ii place sa invete lucruri noi, ca e cuminte si nu face prostii si ca are grija de fratiorul lui.

Asta era in apararea mea, pentru ca nu pot spune ca sunt crazy about kids, dar ii apreciez pe cei care au potential.





Me, myself & I
Razvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu