luni, 9 martie 2009

Damn Luni ~ I hate Mondays!

Deci Orificial si Irevocabil Urasc Zilele de LUNI

Simt ca imi crapa ochii e somn.
Dupa 7 zile de munca 24/7 mai vin inca 7... normal... nu ma intrebati ca nu vreti sa stiti ce s-a intamplat cu cele 2 zile de liber.
Oricum azi dimineata am facut ochi deabia ma miscam prin casa cautand cu ardoare o cafea aburinda pentru a putea face ochi.

Incet incet simt ca "mi se ridica panza de paianjen" de pe (c)retina.
Deschid incet ochii si simt ca lumina neonului imi arunca cu sageti in ochi.
E prea tare.
Resemnat inchid incet ochii pentru a nu imi cauza leziuni permanente (c)retinei si incep sa mai iau cate o gura de cafea ca poate poate... o sa fiu in stare sa ma trezesc.

Urmeaza inca "n" ore de munca in care va trebui sa belesc ochii in monitor, ca daca ies sau ma ridic de la birou se uita lumea chiorâsh la tine. Mi se rupe.

E doar o alta zi.

Telefoanele incep sa urle deja la ora 7 si un pic eram deja "intrat in paine".

Tre sa ma adun... sa imi deschid ochii sa imi pun betele de chibrituri pentru sustinerea pleoapelor si sa privesc inainte.

Am zis ca azi... dupa scarbici o sa ma duc un pic pe tarâmul lui Mos Ene ~ dar nu prea cred eu...

Oricum pentru mine la ora asta imi trebuie chibrituri de otel...
Mi-e un sooomn ca daca pun capul pe masa... adorm instant... la fel ca ceaiul... ceai instant sau "ce ai in stant".

Oricum privesc spre viitor cautand un rasarit de soare printre jaluzelele de la munca cautand soarele care se incapataneaza sa apara dintre nori.

Vreau undeva unde sa imi fie bine.


TREBUIE SA MA ADUN.
GANDURILE IMI SUNT CA RUFELE LA STORS INTR-O MASINA DE SPALAT.





Iar acum "proverbele" care imi vin in cap la ora asta... asa zisele vorbe de "duh" a.k.a known as GHOST:

1. Cine se trezeste de dimineata DOARME MAI PUTIN
(se aplica in dimineata asta)

2. Fie painea cat de rea tot mai bun e cozonacul!
(nu stiu pentru ca m-am lasat de sportul asta)

3. Cine sapa groapa altuia se numeste gropar!
(Din punctul meu de vedere poate sa se arunce direct in ea si sa traga pamantul peste el in loc de plapuma)

4. Roses ar red violets are blue... Do you know who I am? Do you know who are you?
(La ora asta am doar ochii rosii de somn)

5. Daca ti-a soptit ceva o pasarica, cu siguranta iti recomand sa mergi la psihiatru pentru ca pasaricile nu vorbesc!!!
(...)

6. Daca totul a iesit bine, inseamna ca ai gresit undeva.

7. Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
(Corect - de cele mai multe ori stiti vorba - "Facere de bine e..." ce conteaza prefer sa fiul altruist)

8. Ca romanu' nu-i nici unu', unde-s multi putea fi unu'!!
(Always... trebuie doar sa ma uit in jurul meu la ora asta...)

9. Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
(True)

10. Sa simulezi un orgasm e usor. Sa simulezi o erectie este mai greu.
(Sper sa nu fiu pus niciodata in postura asta)

11. Cine se scoala de dimineata, ii vede pe ceilalti dormind…
(Inca mai vreau sa dorm)

12. Cand doi se cearta, al treilea… e martor…
(I`ve been there din pacate... asa ca am plecat)

13. Cine a zis ca sexul este un raspuns? Sexul este o intrebare. "Da" este raspunsul.
(Interesting)

14. Cine a pus carciuma-n drum , ala n-a fost arhitect.
(Ala a fost BODEGAR cu tupeu si vad care a facut bani pe spatele celor slabi de inger)

15. Romanii, oameni incercati de-a lungul istoriei se clasifica astfel:
-optimisti: invata engleza
-pesimisti: invata maghiara
-realisti: invata sa traga cu arma
(SO WHAT THE FUCK AM I? <>)

16. Nu este important sa stii tot, ci doar telefoanele celor care stiu tot.
(True)

17. Adevarul lui Einstein : "In lumea asta exista doua lucruri infinite: universul si prostia omeneasca. De primul lucru nici macar nu sunt sigur."
(SAD)



Me, Myself & I
Love me or hate me
Razvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu