luni, 16 martie 2009

Outlook

No iete-te ca a venit si ziua de Outlook.

Azi am hotarat si eu sa imi sterg toate setarile de la Outlook la servici.
De ce?

Buna intrebare... o sa explic destul de simplu.

Exista acei oameni pe care ii intereseaza cu ce hartie te stergi tu la fund (scuzati expresia dar nu a fost tocmai ok), acei oameni pe care curiosi din fire si le place sa isi bage nasul in asa spusa intimitate... adica corespondenta electronica de serviciu.

Eu chiar nu sunt genul sa imi bag nasul in outlook-ul altor persoane.
Din punctul meu de vedenie tine de respectul fata de cel de langa tine... si daca nu e nici macar respect, toleranta fata de un coleg cu care esti nevoit sa imparti biroul nimic altceva.

No pe romaneste spun din nou FUCK YOU ROMANIA!

Un comentariu:

  1. Tocmai ca e mail de serviciu trebuie totul controlat si monitorizat la noi. Cat despre respect fata de cineva.....mai exista notiunea asta? Cred ca in Dex...in realitate.....poate dati voi un raspuns ...optimist

    RăspundețiȘtergere